Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.01.2011 22:19 - New Moon ново мъчение достойно за инквизицията…
Автор: bloodyrosered Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1445 Коментари: 3 Гласове:
4



image

Тук мога да кажа, че поне за моите нерви и възможности е истинско геройство, че докарах книгата до самият й край, без да я запаля или да я ударя в главата на някой случаен човечец… Отне ми 16 дена да се преборя с това… “произведение на изкуството”. И колкото и да ми се иска да разбера масовата истерия по въпросната поредица не мога… Просто няма друга книга в която да искам да убия всеки един от главните герой… Дааа точно така дори Джейк… И за да не изтрещя тотално и да не забравя какво е истинско четиво смятам да направя малко почивка от тази пародия… Като прочета някоя и друга нормална книга ще се изнасиля да дочета и този кошмар… Какво точно не ми хареса в Новолуние?!?!

Беше пресилено… Всичко в тази книга от до… Да, да ясно ми е… Всеки бленува за принца на бял кон и вечната любов… Колкото и странно да звучи дори и аз, само дето на мен точно тая любовна история ми се струва пълен абсурд… Защо? Защото тяхната… хайде в момент на временно умопомрачение да я наричаме любов, по-скоро граничи с психично разстройство.

Другаря Кълън трябва да знае, че бягайки от психично болната си приятелка не й прави услуга, напротив тя е опасна не само за себе си, а и за всичко живо около нея… В крайна сметка, ако изкарате достатъчно дълго около въпросната млада и егоистична дама скоро ще ви се прииска сами да си теглите куршума. То не беше ред сълзи, не беше ред сополи, не беше едно самовгълбяване не бяха дупки в гърдите… Въпреки, че най-важната дупка бе тактично пропусната, а нека си признаем, че това е именно мястото където би трябвало да е мозъкът й. За мен беше чисто мъчение да чета разсъжденията на тази девойка и да не мога да й извия врата… Освен всичко останало май другарката Суон изобщо си няма идея, какво иска и за какво се бори. То не беше адреналин, то не беше преследване на видения (както казах по-горе психични разстройства…).

Тук идва момента да се запитам гледайки масовата истерия около въпросната сага, колко ли девойки ще почнат да яхат мотори и да се мятат от скали всеки път като се сдърпат с гаджето си… Браво другарко Мейер открихте начин да се оттървете от днешната младеж, промивайки мозъците им. Създава се нова вълна зомбита… Вече си ги представям как вървят с протегнати ръце напред и в хор повтарят “Twilight, Twilight…”

Сега да се върнем на мъжете в книгата… Джейк… Ах колко много исках този герой да ми стане симпатичен, но в момента в който почна да козирува на другарката Суон ме загуби. Не, че нещо, но за мен мъж под какъвто и да е вид чехъл не е мъж. То не я гони с мотор, то не скача след нея и накрая какво… Честито приятелю нареди се в линията на балъците барабар с Майк.

Едуард… Както казах търкулнало се гърнето и си намерило похлупака, само дето като събереш двама луди на едно място не се знае личното ти ниво на агресия колко ще се покачи. Поне най-накрая му светна… Извинете на него му свети по природа… Че да се гъбаркаш с Ромео не е уместно… А когато спомена, че е богохулство, това че не обича Бела?!!? Somebody Help Me! Please! Издигнахме безмозъчния плазмодии до ниво Богиня… For fuck sake!

В заключение мога да кажа, че като събереш фанатизирано камикадзе и една психично болна тийнейджърка се получава нов вид мъчение… Мамка му другарката Мейер би си заслужила почетно мястно в редиците на светата инквизиция… Щеше да е достатъчно да я затворят с някой и да я накарат да чете “творбата си” и човека щеше да се пречупи, само и само да спре да слуша тази боза.

Инат съм и ще дочета другите 2 книги. Кога не знам… Знам само, че имам нужда от почивка преди да се стигне до там, че да търся подходяща anger management за моя милост. Просто ако изкарам още малко в главите на тези персонажи най-много да имам нужда от противобясна ваксина… На феновете на поредицата се извинявам, но мнението ми не съвпада с вашето…

P.S. Постингите са старички и са копирани от другият ми блог.



Тагове:   книги,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lisichka - НИ СЪ МЪЧИ МА УУУУУУУ ДА ЧИТЕШ ТЪПИ ...
20.01.2011 22:26
НИ СЪ МЪЧИ МА УУУУУУУ ДА ЧИТЕШ ТЪПИ КНИГИ
У ЧИ СИ ПРОСТА НАЧИ
цитирай
2. bloodyrosered - :)
20.01.2011 22:28
lisichka написа:
НИ СЪ МЪЧИ МА УУУУУУУ ДА ЧИТЕШ ТЪПИ КНИГИ
У ЧИ СИ ПРОСТА НАЧИ


Коментара ти не може да предизвика нищо друго у мен освен усмивка. Със здраве.
цитирай
3. cveti933 - Абсолютна безсмислица е тази поредица..
04.02.2011 21:55
Ако още не си ги прочел, недей! Прочети Хари Потър.. тя е къде-къде по-смислена... има някакъв извод от цялата работа.. Twilight sucks! :D
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bloodyrosered
Категория: Лични дневници
Прочетен: 23964
Постинги: 6
Коментари: 18
Гласове: 13
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930